zondag 25 augustus 2013

♥ Een nieuw uiterlijk + Blog Contest! ♥

Hoi iedereen!
Ik vertelde net dat een van ons gaat stoppen met de blog! :'(
Maar het leuke nieuws is, de blog word in een nieuw jasje gestopt! Er komt een nieuwe lay-out en waarschijnlijk ook een nieuwe naam! Alleen heb ik totaal geen inspiratie op dit moment. Daarom heb ik een 'contest' bedacht!



De bedoeling is dat je een comment  met daarin jou ideeën voor de lay-out en de nieuwe naam! De gene met de leukste naam of waar ik veel goede ideeën heb gekregen wint! De winnares mag een artikel verzinnen en maken voor de blog en word natuurlijk gepost! Hoe leuk is dat?
Maar natuurlijk wil ik wel wat weten over de winnares die ik ga kiezen. Daarom moet je ook een mailtje sturen met daarin iets over jezelf en waarom jij deze wedstrijd wilt winnen! (de blog contest stopt zodra er een winnares is gekozen, nog geen data bekend)

Dus wat moet ik doen?

  • Een comment met daarin jouw ideeën achter te laten + je naam!
  • Stuur naar mij een mailtje met daarin iets over jezelf en waarom jij wilt winnen!

Als ik een winnares heb gekozen maak ik een nieuw artikel daar over, daarin volgt meer informatie! En natuurlijk stuur ik een mailtje terug naar de winnares!
Dus doe je mee aan deze leuke wedstrijd? 



xoxo 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten