zondag 25 augustus 2013

Tijdelijke break





Hoi iedereen!
sorry sorry sorry sorry  dat we zo lang niks hebben gepost!
Er zijn wat veranderingen gekomen!
Het schooljaar is weer van start gegaan en wij hebben het ontzettend druk.
Ook hebben we wat nieuwtjes...
Een van ons heeft besloten te stoppen met de blog :( , maar de ander wilde wel juist door gaan.
Na lang denken en denken en denken kwamen we toch uit op een oplossing. Een van ons gaat toch verder met de blog! Ook heeft de blog bijna 1000 bezoekers! Dat is eigenlijk de reden dat een van ons toch door wilde gaan. Dus we nemen afscheid van een van de bloggers! :'(

'Samen met jullie wil ik hier van een top blog maken en nog meer leuke lezers verzamelen!'

Een ander leuk nieuwtje! De blog word in een nieuw jasje gestoken! :D
De lay-out is nog niet helemaal klaar en ik probeer er iets leuks te maken. Iets wat aantrekkelijk is voor jonge meiden / tieners / pubers!

Dus vanwege het drukke jaar dat van start is gegaan, een nieuwe lay-out en een van ons de blog verlaat proberen ik toch nog veel te kunnen posten!  Ik hoop dat jullie het niet erg vinden , maar toch neem ik even een tijdelijke break. Ik probeer zoveel mogelijk artikelen en reviews te schrijven en jullie vragen te beantwoorden.

Tot de volgende post!


xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten