maandag 16 september 2013

Status Blog Contest





Hoi Iedereen!
Ik ben druk met mijn schooljaar bezig! :) Het is ook wel jammer want zo kan ik minder bloggen :(
Maar hier is een update van de contest! Wat jammer dat er niemand reageert! Het is zo jammer! Daarom wilde ik iets veranderen!

Misschien is er een rede waarom niemand reageert. Bijvoorbeeld dat iemand zich zelf niet durft op te geven. Daar heb ik nu een oplossing voor! Het kan vanaf nu anoniem! Je naam hoeft er niet perse bij, maar verzin dan wel een nickname. (Bijvoorbeeld hoi12345).

Nu hoop ik dat er aanmeldingen komen! Als je ooit een keertje zou willen bloggen, het is nu je kans en grijp die kans! Het is gratis, het kan anoniem, het is leuk en iedereen kan jou artikel lezen!

veel liefs,

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten