zondag 2 juni 2013

Eerste Shoplog!

Hallo iedereen!
We hebben deze week wat geshopt! We hebben een aantal dingen gekocht en we vertellen er over. Zijn jullie ook zo benieuwd als ons? Lees dan snel verder!



Essence Stays No Matter What
Deze oogpotloden blijven minimaal 16 uur zitten! Het kan geslepen worden en het heeft een zachte textuur , dekt goed, loopt niet uit en het is waterproof! Het blijft ook de hele dag zitten!  Ze zijn verkrijgbaar in het zwart, bruin en grijs.
Ik was erg benieuwd naar dit product en wilde het ook graag uit testen! Ik heb het nog niet uit getest maar ik hoop dat het goed werkt. Ik heb de kleuren zwart en bruin gekozen. Helaas kon ik niet de namen vinden , dat vond ik wel jammer.





 Essence Lipliner
Je hebt ze in verschillende leuke kleuren. Van framboosrood tot een natuurlijke kleur. Het blijft ook lang zitten.  Hier ben ik ook benieuwd naar.  Ik heb nummer  07 Cute Pink , een hele leuke kleur roze. 

NYC BIG BOLD CURL MASCARA
Deze mascara geeft je wimpers tot 12 keer meer volume en tot 99% meer lifting.  Een applicatie ‘vermenigvuldigt’ je wimpers tot wel 147% en is klontvrij. Je wimpers zullen hier heel erg van krullen.
Hier was ik heel benieuwd naar, ik hoop dat het ook klontvrij is. Ook hoop ik dat mijn wimpers hier  van gaan krullen!

 

Catrice High Lighter Pen
Deze pen is een ‘eye opener’. Het is een zachte, crémige en poederachtige pen.  Het kan ook worden gebruikt op het wenkbrauwbot. En het is makkelijk om aan te brengen.
Hier was ik heel lang naar opzoek. Ik probeerde oogschaduwen en verschillende oogpotloden. Dus hier ben ik super benieuwd na en ik hoop ook dat het werkt!

 






NYC Oogschaduw white
Ik was opzoek naar een witte oogschaduw want die van mij was zo als gewoonlijk gewoon op.
Omdat de kleur wit in mijn dagelijkse make-up look hoort kon ik deze kleur niet missen.
En toen ik deze zag van NYC wilde ik hem eigenlijk al meteen pakken, alleen de verpakking vond ik er al aantrekkelijk uitzien.
Er zit namelijk een lichte shimmer in deze witte kleur en dat vond ik heel mooi dus deze ging gelijk met mij mee naar huis.




Essence oogpotlood
Ik was eigenlijk opzoek naar een high lighter en toen zag ik dat wit oogpotlood en dat had ik eigenlijk nog nooit geprobeerd, ik gebruikte altijd voor een high lighter oogschaduw.
Dus dit wilde ik natuurlijk heel graag even uitproberen hoe dit dan zou werken met een oogpotlood.
Deze potloden waren er ook in meerdere kleuren en zagen er allemaal heel mooi uit, al deze potloodjes waren ook nieuw in de collectie.

Laat een reactie achter en laat ons weten wat je van deze producten vind! 
We hopen dat jullie het een leuke shoplog vonden, de reviews komen zo snel mogelijk online!

Liefs , 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten