woensdag 26 juni 2013

Review Shoplog Deel 1

Hallo iedereen!
Vandaag is er deel 1 van onze eerste shoplog!
We hebben even gewacht met dit artikel, omdat we de producten namelijk eerst moesten testen.
Zijn jullie nu benieuwd naar het review deel 1 van onze eerste shoplog? Lees dan nu snel verder!







Essence Stays No Matter What 
Ik was erg  benieuwd naar dit product. Ook vooral of de pigmentatie goed was! Ik ben eigenlijk wel tevreden over dit product! Het zwarte oogpotlood had wel iets zwarter gemogen maar het is nog steeds wel een goed oogpotlood. En ik ben heel blij dat ik het potlood ook in de kleur bruin had meegenomen! Het geeft echt een neutrale uitstraling. Het doet me een beetje denken aan Ariana Grande, zij gebruikt zelf ook namelijk een bruin oogpotlood! Ik draag deze kleuren bijna elke dag. Ik ben heel tevreden over dit product en ik raad het ook aan!

Essence Stays No Matter What  Oogpotlood  is te koop in 3 verschillende kleuren en voor 1,59

Essence Lipliner 
Zelf gebruik ik bijna nooit lipstick of lipgloss. Maar toch wilde ik deze lipliner proberen! De pigmentatie is prima en het is een mooie kleur. En weer doet het me denken aan Ariana Grande! Het voelt een beetje als een lipstick en het plakt niet. Het enige minpuntje is dat het niet erg lang blijft zitten. Maar toch ben ik redelijk tevreden over dit product!






Essence Lipliner  07 Cute Pink  is te koop voor 0,99


NYC BIG BOLD CURL MASCARA 
Over dit product was ik erg benieuwd! Vooral omdat ik de mascara goedkoop vond en de verpakking echt super leuk vond! Het is een mooie zwarte kleur en het krult mijn wimpers! De enige minpuntjes zijn is dat mijn wimpers een beetje in zakken en dat je al snel 'spinnenpoten' krijgt als wimpers. Te dikke wimpers vind ik niet zo mooi, dus bij deze mascara moet je wel oppassen dat je niet te veel op de applicator zit! Maar als je juist hier van houd dan is het een prima mascara!


NYC BIG BOLD CURL MASCARA is te koop voor 3,99

Catrice Highlighter Pen
Ik zocht al redelijk lang dit product. Maar ik kon er maar geen vinden. En als ik er een vond, dan was het weer te duur of was de pigmentatie minder. Maar tijdens het winkelen kwam ik er een tegen van Catrice. Gelukkig een budget-merk! Dit product vind ik erg fijn! Het product is nogal crème-achtig. Wat best fijn is. De pigmentatie is ook prima! Het enige minpuntje is dat je al snel teveel gebruikt. Maar toch vind ik het een fijn product!
Made To Stay Highlighter Pen 010 Eye Like!

Catrice High Lighter Pen is te koop voor 3,89


Ik ben over het algemeen tevreden en het zijn prima producten.
Wat vonden jullie van dit artikel en de producten? En hebben jullie ook nog budget-merken / producten die ook fijn zijn? Laat het ons weten of laat het achter bij de comments!

Willen jullie op de hoogte blijven als er een nieuw artikel online staat?
 Volg ons op Twitter en klik hier ! @alovelylife1

Veel Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten